Društvo 

Uskoro tehnički pregled deonice Adrani-Preljina Moravskog koridora

Koridori Srbije raspisali su javnu nabavku tehničkog pregleda za Sektor 3 auto-puta Moravski koridor, a to je deonica od Adrana do Preljine.

Treća deonica Moravskog koridora od Adrana do Preljine obuhvata dužinu od 30,66 km u okviru dve poddeonice – poddeonica od Adrana do Mrčajevaca i od Mrčajevaca do Preljine.

Kako je navedeno u tehničkoj specifikaciji tendera, predmet tehničkog pregleda su radovi na izgradnji 3. deonice Moravskog koridora, radovi na hidrotehničkom uređenju Zapadne Morave, radovi na izgradnji takozvanog Digitalnog koridora i radovi na izmeštanju instalacija komunalne infrastrukture.



U dokumentaciji je navedeno da su već ishodovane dozvole za radove na izmeštanju elektroenergetske infrastrukture koja je u koliziji sa gradnjom auto-puta, a očekuju se odobrenja i za preostale kolizije koje se tiču izmeštanja linijskih infrastrukturnih objekata i postojeće kanalizacione i vodovodne mreže.

Na trasi su planirane dve denivelisane raskrsnice u Adranima i Preljini, 15 mostova, četiri nadvožnjaka, 10 podvožnjaka, 17 propusta i dve naplatne rampe.

Takođe, u tenderu je navedeno da je dužina hidrotehničkih radova na ovoj deonici 37,6 km, od čega treba da se uradi 15 proseka rečnih krivina (izgradnja novog korita Zapadne Morave) zajedno sa kraćim deonicama toka između projektovanih proseka na kojima su predviđeni regulacioni radovi u postojećem koritu.


Naglašeno je da će Moravski koridor biti digitalni auto-put, pa je za potrebe optičkog povezivanja planiranih naplatnih rampi, sadržaja na odmorištima i parkiralištima, promenjive saobraćajne signalizacije i baznih stanica mobilne telefonije u okviru samog auto-puta, planirana izgradnja kablovske kanalizacije sa opremom neophodnom da bi se uspostavio sistem digitalnog koridora.


Tender je otvoren do 28. novembra. Kako je ranije najavio resorni ministar Tomislav Momirović, prva deonica Moravskog koridora mogla bi da bude puštena u saobraćaj sredinom decembra, a ceo auto-put bi trebalo da se završi za tri godine.

Projekat je sufinansiran iz budžeta Grada Kraljeva. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Share

Povezani postovi